Muurlan opiston logo

maalauskurssi muurlassa

Akryylimaalaus siveltimet purkissa pöydällä
Opiskelijat maalaavat Muurlan opiston Isontalon salissa.
Akryylimaalituubi ja -siveltimet pöydällä

17.8.2024

Tervetuloa maalauskurssille Muurlan Opiston inspiroivaan miljööseen! Tuo mukanasi oma keskeneräinen maalattava teos tai uusi idea ja anna siveltimen elää.

Sisältö

Kurssilla voit maalata mieleistäsi aihetta, aloittaa uutta työtä taikka kypsytellä ja parantaa vanhaa maalausta. Päivän aikana on tarkoitus saada uutta otetta tekemiseen inspiroivan opettajan, Mikko Rantasen, johdolla. Maalaamisen välissä nautitaan maittava lounas sekä juodaan iltapäiväkahvit.

Kurssi on Salon Seudun Taideharrastajat ry:n jo perinteinen maalauskurssi, joka on avoin kaikille.

koulutuksen kesto

17.8.2024 klo 10-16.00

Kenelle

Kurssi sopii kaikille kuvallisesta ilmaisusta kiinnostuneille. Aiempaa maalauskokemusta et tarvitse.

ilmoittautuminen

• Ilmoittautuminen kurssille päättyy 6.8.2024.
  • Salon Seudun Taideharrastajat ry:n jäsenet ilmoittautuvat suoraan puhelimitse yhdistyksen sihteerille: Irma Lahti, p. 040 756 1514.
  • Vahvistamme kurssin toteutumisen sinulle sähköpostiisi viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.
  • Kurssin laskutus tapahtuu ennen kurssin alkua.
  • Pidätämme oikeuden kurssin peruuttamiseen vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä aikataulu- ja opetusmuodon (lähi/etä) ja muihin vastaaviin muutoksiin erityisissä poikkeustilanteissa.

hinta

• Kurssin hinta 95 e/hlö.
  • Salon Seudun Taideharrastajat ry:n jäsenille kurssi maksaa 45 e/hlö, jolloin maksu suoritetaan käteisellä Salon Seudun Taideharrastajien rahastonhoitajalle kurssipäivänä.
  • Salon Seudun Taideharrastajat ry:n jäsenet ilmoittautuvat puhelimitse yhdistyksen sihteerille: Irma Lahti, p. 040 756 1514.
  • Kurssimaksu sisältää ammattitaitoisen opetuksen sekä kurssiruokailut: lounaan ja iltapäiväkahvin.
  • Tarvikkeet kurssilainen hankkii ja kustantaa itse.

kouluttaja

• Kouluttajana kurssilla toimii kuvataiteilija Mikko Rantanen